oykumoms Bursaspor16 5 gun sonra dogumum var hickimse yadirgamasın ama gunde 2 3 tane ictim birakamadim vicdan azabi ceke ceke ictim iciyorum da bazen 1 tane iciyorum 3 5 tane cekiyirum atiyorum tamamen birakamadim🤷♀️
aksu5334 Bursaspor16 mide bulantım ve koku hassasiyetim başladığı an bıraktım öncesinde içiyordum. Doğuma yakın canım isteyebilir ama ilk gebeliğimde öle olmuştu🙈
Beno Hamile kalmaya karar verdigimde bıraktım.4ay sonra hamile kaldım.😁 Şuanda aklıma bile gelmiyo çok sukur
[silindi] Bursaspor16 bırakmadım valla kimseyede yargılamak düşmez beden benım cocuk benim 10 tane küsür içiyordum şimdi 2 ye indirdim bazende 3 yapacak birşey yok yani herkes hayatına baksın
Gkcdila Kimse yadırgamasın ne bulantı ne tiksinti oluyor 20 haftalığım günde bir paket içerdim 5-6 taneye kadar düşürebildim. Bende bırakmak istiyorum ama olmuyor
58ee Gkcdila bende bulantı olsun tıksınıyım çok istedim ama olmadı 9 haftalığım günde 2 pakettten 4 felan anca düşebildim yargılayanlar olabilir ben kendımı yargılıyorum zaten vicdan azabı ceke ceke içiyorum elimde olmadan bırakanları da tebrik ediyorum
Bursaspor16 Gkcdila @[silindi] öyle tabiki kimse kimseyi yargılayamaz herkesin kendi hayatı normal hayatta sigara içmeyip hamile olunca canı sigara çekenler bile oluyor kolay bişey değil bırakmak ☺️
minikmucizemmm65 Bursaspor16 evet çok şükür 🤲 youtubede Allen carr sigarayı bırakma videosunu izlemistim ve bıraktım elhamdülillah..yoksa çok vicdan azabı cekerdim
Gkcdila 58ee Kimseye düşmez yorum yapmak herkesin kendi hür iradesi. Bırakmayanlar iradesiz değil. Öyle olsaydı benim eşim en başta beni yargılardı. Vicdan yapıyoruz evet tabiki kendi bebeğimiz ama tiryakilerin bırakması cidden zor.