hvvayldz27 cidolila yok kuzum 😂 benim üçüncü ama üstünde 8 9 sene geçince unutuyor insan neyin ne olduğunu
Busraya Gamzeeylul24 merhaba bende 35haflığım doktor bebeğin kafası kanalda dedi iyice yerleşmiş heran gelebilir dedi sizede söyledimi
Gamzeeylul24 Busraya hayır bana öyle bişey demedı aksıne hıc açılma yok dedi bir sıkıntı yok o yüzden dedi
bebegimvebennn Meless ya yaklastı demek doğumunuz Allah kurtarsın inşallah🌸💕 ben hastaneyi soracaktım size nereyi düşünüyorsunuz doktorunuz kimdi erdal candana mı gidiyodunuz yanlış hatırlamıyosam🤦🏻♀️
Meless Rana-10 ay deme öyle kalbime iniyo… İnşallah hayırlı bir şekilde ikimizinde kanala girer inatçı bebeler
Meless bebegimvebennn evet canım uygulamada son 18gün yazıyor inşallah🌸 erdal candan’a gidiyorum inşallah acıbademde doğum yapacağım🙏 Senin kaç haftalık? Hangi doktora gidiyorsun?🤗
bebegimvebennn Meless bende 34. haftadayım Aytekin altıntaşa gidiyorum. Hastane konusunda kararsızım medline a aklım gidiyor acıbadem biraz gereksiz fazla geliyor eşim acıbadem istiyor gel gitlerdeyim🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Meless bebegimvebennn canım evet acıbadem biraz pahalı ama durum varsa kesinlikle tavsiye ederim hemşireler ebeler o kadar ilgili ki… Medline ı kimden duysam çok büyük pişmanlık yaşamışlar ebeler ilgilenmiyormuş. Emzirme konusunda üstün körü anlatıp gidiyormuş… Acıbadem olmazsa güzelyalıyada iyi diyorlar orayıda araştırabilirsin🌸
bebegimvebennn Meless evet ya medline icin aynısını söyleyenler oldu. Acıbadem bu konuda gercekten iyi aksam et tavuk balık seciyosun mum ısıgında kocanla yemek yiyosun daha ne😁😁
Fatmahafsa Rana-10 benim kızım 40+3 de Geldi. Yurtdışında yaşıyorum, Türkiye de neden hemen sezeryan dayatıyorlar anlamıyorum. Burada 42. Haftaya kadar bekliyorlar aksi bi durum olmadığı sürece. Allah yardımcınız olsun. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Rana-10 Fatmahafsa Allah razı olsun çok teşekkürler🌸haklısınız aslında ama benim doktorum baştan beri Sezeryan diyordu çünkü hem bel fıtığım var hem baya ilerlemiş hemoridim var yani ben ısrarla Hocam bi süre bekleyelim dedim ama işte en geç 40a doğru gelmezse diretmeyeceğim hayırlısı olsun artık
birmavihikayesi Meless ben 32.haftamda bebeğim ters dönsun diye yapmıştım gösterdiği hareketi 3.cü yapişimda bebeğim doğum pozisyonunu almıs dedi doktorum kontrole gittiğimde Haftaya gitmek uzereyim doğum kanalına girmiş mi bilmiyorum haftaya randevum var inşallah yavaştan alıyordur 🧡
Mehfam10 Meless Kiz deme öyle şeyler suni sanciya bile razıyım 🤭 neyse eksik dua etmeyelim kendi sancimizla hayırlısı ile doguralim inşallah 🙏