Mehfam10 evde suyum geldi hastaneye gittim. 4 cm oldu. Sancı odasına gittim işte. Orda 10 cm oldu. Ama çocuk aşağı inmemiş dedi doktor. Sonra suni sancı bağladılar. Pilates topu getirdiler. Zıplaya zıplaya aşağı indirdim ama ağrılıydı ne yalan söyliyim. Sonra doğuma aldılar hemen. Öyle işte☺️