Meless Bebeğim doğum pozisyonunda fakat kanala girmemiş. Doktorum ilk doğumlarda 10gün önceden girmesini bekleriz daha 10gün doğum yok dedi. 38.haftamdayım. Neler yapabilirim?
Deletedmom_5 Meless Bazen ne yaparsan yap olmuyo squat, hurma, merdiven inip çıkma, yürüyüş herseyi denedim ama kanala girmedi 😪
cidolila Meless benimkiside kanalda heran herşey olabilir dedi doktorum tedirgin yaşıyorum ya kavuşmakta çok istiyorum bebişime ama böle oluncada korkuyorum
Eda-5807 Meless benımkıde kanala gırmeye gırmeye başlamış ama hıc açılma yok beklıycez dedı doktor 41 kadar yolu var dedı ama ben bıran önce almak ıstıyorum kucagıma
birmavihikayesi Meless Instagram’da Melike yoga diye bir sayfa var mutlaka göz atın sayfasına orada detayıyla yapılan bir kaç hareket var yapanlar olumlu dönüş yapmislar
bebiksayfasi 39+3 haftadayiz, dun kontrolde hala kanala girmedigini soyledi doktorumuz, birkac gun daha beklemeyin dedi, hic sancim da yok, ne olacak merakla bekliyoruz insallah saglikla kavusuruz :(
Meless bebiksayfasi inşallah canım benimde girmicek gibi sanki girmez diye çok panikledim 40a kadarda nasıl dayanırım bilmiyorum ağırlaştı artık…
Meless hvvayldz27 kanala girince doktor pek hareket edemez dedi dün bana benimki şu an fingir fingir geziyor karnımda giresi falan yok doğası yok 😂
cidolila hvvayldz27 ah sizindemi ilk gebelik tecrübesiziim bende tam bilmiyorum 🤷♀️ Allah yardımcımız olsun
birmavihikayesi Meless ben 32.haftamda bebeğim ters dönsun diye yapmıştım gösterdiği hareketi 3.cü yapişimda bebeğim doğum pozisyonunu almıs dedi doktorum kontrole gittiğimde Haftaya gitmek uzereyim doğum kanalına girmiş mi bilmiyorum haftaya randevum var inşallah yavaştan alıyordur 🧡
hvvayldz27 cidolila yok kuzum 😂 benim üçüncü ama üstünde 8 9 sene geçince unutuyor insan neyin ne olduğunu
aslanreis Meless bende planlı sezaryen olucam kanalda benim çocuk baskı yapıyor dogmasın diye yatıyorum 5 günüm kaldı sezaryene kızımdada normal doğum istedim kanala girmedi suyu bitti sezaryen oldum buda normal doğcam diye ugraşıyo😂😂 yani siz bazen naparsanız yapın bebegin keyfine baglı birazda
Meless Rana-10 ay deme öyle kalbime iniyo… İnşallah hayırlı bir şekilde ikimizinde kanala girer inatçı bebeler
Fatmahafsa Rana-10 benim kızım 40+3 de Geldi. Yurtdışında yaşıyorum, Türkiye de neden hemen sezeryan dayatıyorlar anlamıyorum. Burada 42. Haftaya kadar bekliyorlar aksi bi durum olmadığı sürece. Allah yardımcınız olsun. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Gamzeeylul24 Benim 35. Haftada kanala girmiş ama açılma yok dedi doktor yine de gayet hareketli oğlum. Arada assagıya baskı yapıyor saniyelik birşey
Busraya Gamzeeylul24 merhaba bende 35haflığım doktor bebeğin kafası kanalda dedi iyice yerleşmiş heran gelebilir dedi sizede söyledimi