MeryemInal canım benimde 41+ 4 iken doğum yapmıştım ne sancı ne acilma hiç yoktu en son kontrolde doktor senin daha doğuma var demişti bende kendi kendime artık doğurmak için hastanede 5 tur yürüyüş yaptım hiç dinlenmeden yürüdüm o günü akşamı sancı tuttu evimde sancıyı çektim en sonunda dayanamayıp hastanede buldum kendimi sancı ve acilmam hepsi olmuştu normal doğum yaptım şuan 14 gunluguz taze bi anneyim 🙈❤
Herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏