MeryemInal Gebeliğin başından beri çok hareketli olduğum için artık yorulduM, yürüyüşü hergun hergun yapmak artık gına geldi ama yine de herşey evladımız için, bir hafta daha devam edeyim. Çünkü eskisi gibi değilim, hemen yoruluyorum , o yüzden de artık gelsinde bende bu eziyetten kurtulayım.