Nur3955 MeryemInal ya hiç sorma iki normal doğum var zaten dikişler hala daha zorlamaya gelmiyor birde seseryan olsa düşünemiyorum
Khadije Insallah hep birlikte mubareginin en guzeli ile tez zamanla saglikla doguruveririz bebişlerimizi 💙👼
Sinem12345 MeryemInal cidden çoğu hamile öyle yazmıs dip bucak giriş ertesi gün bebeğin kucağında 🤣🤣🤣
MeryemInal Sinem12345 yaptım valla yaptım 😂😂 gece boyu sırt ağrısı çektim ama hala evdeyim neden ya 😂😂😂
Nur3955 Sinem12345 ben her gün yapıyorum temizlik mobilya yerlerini değiştiriyorum gene de gelmiyor 😅 gün aşırı çok yürüyüş yapiyorum
Sinem12345 MeryemInal tüh ya yeterince dibe inmedin o zaman 🤣🤣 ne biliyim yazmıs herkes öyle okudum bende gelmezse öyle yapcaktım işe yaramadı demek 😂
Fatmanur123nrt MeryemInal aynı durumdayız kızlar inatçı bu yıl sanırım gelmiyorlar 3 gün var aramızda bende şu an 39+3
Nur3955 Sinem12345 bende aynı anlamadım dün hurma yedim baya gece belimde ağrı vardı ara ara Sonra geçti tamam dedim geliyor ama yok 😂 40 hafta oldu ya