Neslisah84 Bir tanıdığım testi riskli çıkınca amniyosentez yaptırmış bebeğin kesesinden su alıp bakmışlar, üstüne birde 6 aylıkken doğum yaptı... Çocuğu şuan 8 yaşında gayet normal çokta tatlı bi çocuk. Sıvı aldırmanın zararları oldğu söyleniyor belki aldırmasaydı 6 aylık doğurmayacaktı erken doğumu bişeyi tetikledi belkide. Sonuç risk denildi sapasağlam. Sana ikili temiz denildiği halde neden bütün testleri yaptrdınki sakınan göze çöp batar işte her çekilen yere gitmemek lazım kendini üzme boş yere ne gelirse allahtan kimseye bakma dahada amniyosentez falan yaptrma bebeğin yaşamına son vermek istiyorsan yaptır istemiyorsan asla daha bişey yaptırma doğuma kadar.