Arya92 cok büyük geçmiş olsun rabbim ikimizde güzel haberlerini almayı nasip etsin evet ilk gebelik ve başında büyük bi olmayınca nereye cekerlerse o yöne gidiyorsun bende DNA testini bekliyorum bilmiyorum bu 1-2 hafta nasıl geçer moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum Allah'a sığınıyorum rabbim aynı durumdaki tüm annelere hayırlı haberler almaya nasip etsin inşallah 😢