Canım selam. Benim de 2li testim çok iyi üçlü testim riskli çıkmıştı. Öncelikle sakin kalmaya çalış ne hissettiğini çok iyi anlıyorum. Ben de ilk gün biraz ağladım ama bebeğim üzülmesin diye kendimi çok yıpratmadım. Önümde 3 seçenek varsdı amniosentez, kan testi ve detaylıyı beklemek. Kan testi sonucunda down çıkarsa emin olmak için yine amnio istiyolarmış. Detaylı içinse erkendi ve detaylı usgde tam teşhis konulamıyodu. Amniyosentez yaptırmaya karar verdik. Herkesin kendi tercihi ben 20 hafta genetik hastalığı var mı yok mu düşünüp duramazdım. Hemen iyi bir prof bulup gazide yaptırdık. Aynı gün 6 kromozama bakıp hızlı sonuç verdiler. %95 down değil dediler. İçim rahatladı... 17 gün falan sonra da tam sonucu aldık. Genetik bir hastalığı yokmuş çok şükür. Bu testlerin kafa karıştırdığını düşünenlere katılmıyorum, yine olsa yine yaptırırım riskim hangi derecede bilmek isterim. Lütfen bu süreci olabildiğince kendini üzmeden geçir bebeklerimiz her şeyi hissediyor. Sağlıkla kucağına alman dileğiyle.