Neslisah84 Sibel doktor istedi 4 ayı geçince yapılması gerekiyor diye yaptırdı doktor Allah büyük ya herşey Allah'tan 😔
Gulnur Neslisah84 peki doktor burun kemigi yapisiyla ilgili birsey soyledimi cunku burun kemigindende anlasiliyo
MuratZeynepDiner Neslisah84 hiç korkmayın 2li test normalsa 3lü ve 4lüye gerek bile duymuyorlar en güvenilir 2li test kimi doktor kafa karıstırmaktan başka bi işe yaramıyor genel itibariyle 2li dahil hiçbir test yüzde yüz sonuc vermıyır sınır 21 ve sizin 19 sa zaten bu sağlıklı olduğunu 21 ve ve riskli olduğu sonucunu çıkıyor Allah'ın izniyle bebeğin sağlıklıdır kafana takma☺
Aysel Ben 2 li test dahi yapmıycam ablama neler dediler resmen piskojısı bozuldu bende rabbim ne nasip etmişse o sadece kontrolere işde vitamin kan o tür şeylere genelde dikkat ediyorum digerlerini yapıpta ne kendimi ne bebegi üzmek istemiyorum
SevgiGksu Aysel bende yaptırdıgıma pişman oldum 😊 keşke hiç yaptırmayıp kafa karıstırmasaydım diyorum en iyisi ayrıntılı ultrason yeterli bence
Turkan Aysel selam 2li taram tesdi ne demek bende 15+5 hamileyim kendim azeriyim ben o tesdin ne oldugunu anlamadim. doktorumda soylemedi hic
Neslisah84 Aysel psikoloji bozulmayacak gibi değil cok şey bir durummuş Allah hepimizin yardımcısı olsun
Nilaydmr Neslisah84 Nifty testi var bende yaptırdım onu 10 gün önce annenin kanını alıp bebeğin kanıyla ayrıştırıyorlar. İçine ferah tut banada bebeğin beyninde kist var dediler acil test istediler test sonucum gelene kadar kist geçti ve test de temiz geldi çok şükür. Allah şifasını versin bebeklerimizin üzülme inşallah yoktur birşey
Neslisah84 Nilaydmr Allah'a cok şükür ki atlatmışsınız cok geçmiş olsun bende bi araştırayım zaten başka doktora da gitmeyi istiyorum bu konu alanı olan uzman olabilir.. cok teşekkür ederim Allah razı olsun
Dilekerdmr SevgiGksu ayrıntılı ultrason 17-18 haftalarda oluyordu sanırım doktor söylüyor mu ? Bildiğim kadarıyla renkli de organlarına bakıyor peki başka neye bakılıyor bilginiz varmı ?
Gulnur Neslisah84 burun kemigi bnm doktorumun ilk baktigi sey o olmustu ben sanmiyorum ya cok duydum boyle soylenip saglikli dogani bence baska yerde gene yaptir
MuratZeynepDiner Neslisah84 cümlemizden inşallah burun kemiği oluşmuş ense kalınlığı normal 2li test normal Allahın izniyle sağlıklıdır benm doktorum 2li test normalse diğerlerine gerek yok dedi kafa karıştımaktan başka işe yaramaz dedi ki 21 ve üstü risk grubu ve senin 19 risk altında üzme artk kendni herşey yolunda inşallah bebeğinide bosuna üzme canım
Neslisah84 MuratZeynepDiner yaşım 33 benim o yüzden risk grubundayım ondan istedi doktorum bilmiyorum artık dünden beri yaşamıyorum sanki zaman geçmiyor bir an önce pazartesi olsa😔
Neslisah84 Gulnur haklısınız başka bi uzmana başka bir laboratuvara gitmeyi düşünüyorum bilmiyorum yA kafam çok karışık 😔
Neslisah84 Turkan çocukta herhangi bir anomali olup olmadığını değerlendirilmesi testi. Yine tabiki tercih meselesi ama ben 33 yasında olduğum için biraz daha riskli o yüzden yaptırıyorum
KbraAvc Neslisah84 benm de 4lu testım rısklı cıktı ve 4gn once panaroma testı ıcın kolumdan kan verdım ıkı tup. Almanyaya gıdıyor ve 10gn ıcınde sonuclar gelıyor down olup olmadıgıyla alakalı bzde bı stresle onu beklıyoruz ıns Allah yuzumuzu guldurur senın de ıns..
SevgiGksu Neslisah84 benimde 3 lü tarama da 2 sonuç verdiler acık spina da birinde düşük birinde yüksek çıktı o da gelişimi biraz daha önde olduğu için farklılık gösterdi dediler ister istemez takıyosun ama ayrıntılı da çok şükür bişey çıkmadı
Obsesifk Neslisah84 canım benim eşimin akrabasına kesin downnsendromlu dediler amniyosentez sıvısı bile aldılar çocuk sağlıklı doğdu o yüzden çok kafana takma
Neslisah84 Obsesifk ciddi misiniz ne bileyim yinede insanın elinde değil ki doğru diyosun yinede allahtan başka kimse bilemez😔
Ozlemr Neslisah84 2 sene önce 31yaşında bir tanıdığım doğum yaptı ona da bebeğin ensesi kalın down sendromlu dediler ama çocuğun hiçbirşeyi yok maşllah inşallah sizinki demsaplıkla gelir dünyaya 🙏🏻🌸
gizemmm Neslisah84 30 yaş üstü tüm gebelikler riskli oluyor o yüzdendir hiç canınızı sıkmayın bana da ense kalınlığı yüksek sınıra yakın dediler çok üzüldüm