denizdalgasi1 Buket1509 bebişle ilgili yazılar var ya canım onun en altına in orada kocaman bebiş doğdu yazısı var o ama seninde belki gelmemiştir benim daha yeni geldi
Eylmurt1247 Buket1509 buton 38 haftayım yoktu bende ayarlardan baktım meğer tahmini Doğum tarihini yapmamışım o yüzden doktor bana demişti onu düzeltince ertesi güne çıktı buton
Burcunuz denizdalgasi1 Basladi bacım başladı 2 hafta önce sancilarim cikdi diye serum verdiler durdular bakalım kca kadar gidicek🤣🤭
denizdalgasi1 Burcunuz serum verdilerse baya gider hiç sıkma canını strese girme o 40a kadar bile durur 🥰
Burcunuz denizdalgasi1 denizdalgasi1 aynen canm smdi iyiym ağrım olunca duşa giriyorm geciyor yalancı sancı oda
denizdalgasi1 Burcunuz bana da gönder yalancı sancılardan gerçek sancı da olur 🤪 allah zamanında gelmesini nasip etsin inşallah canım 🥰
denizdalgasi1 Buket1509 herkesin bebişi aceleci bir benimki değil galiba 😂 gelin de uyarın şu bebeyi çıksın artık 😂
kucukadam denizdalgasi1 son ayda mi geliyor ben de güncelleme falan sanıyordum ne kadar geri kalmışım ya🤣🤣
Buket1509 denizdalgasi1 oyhh kuzum benimm annesinin karnısında rahat etmiş gelmek mi istemezmiş vaktinde saatinde sağlığıyla gelsin inşallah annesi 🥰🙏
denizdalgasi1 kucukadam herkeste farklı haftada geliyor bende 38de geldi 34te gelen bile var artık neye göre bilmiyorum 😂
denizdalgasi1 Buket1509 amin inşallah canım ya baya rahat etmiş gözüküyor sancı bile göndermiyor bana 😂🥰
kucukadam denizdalgasi1 ne zaman geldiğine dikkat etmedim ama benimki de persembe doğuyor inşallah bi sıkıntı çıkmazsa 🤲 rabbim hepimizi sag saglim kavuştursun yavrumuza olmayana da versin bu güzel duyguyu tatmayı nasip etsin🤲🤲