denizdalgasi1 Buket1509 amin inşallah canım ya baya rahat etmiş gözüküyor sancı bile göndermiyor bana 😂🥰
kucukadam denizdalgasi1 ne zaman geldiğine dikkat etmedim ama benimki de persembe doğuyor inşallah bi sıkıntı çıkmazsa 🤲 rabbim hepimizi sag saglim kavuştursun yavrumuza olmayana da versin bu güzel duyguyu tatmayı nasip etsin🤲🤲
Eylmurt1247 Buket1509 buton 38 haftayım yoktu bende ayarlardan baktım meğer tahmini Doğum tarihini yapmamışım o yüzden doktor bana demişti onu düzeltince ertesi güne çıktı buton
Eylmurt1247 denizdalgasi1 olabilir bende merak ediyordum bu butonu ne diye çok önemli bir şey değilmiş 😂
denizdalgasi1 kucukadam 12 gün gözüken normal olduğu için bilmiyoruz süresini uzayabilir de kısalabilir de 🥰