Fehime16 Melek3 evet sonrasın da 2-3gun çok zorluyor Tahmin ediyorum canım bende öyleyim çok iyi anlıyorum kinanmaz diyorsun da geçen arkadaş geldi yatıyorum sadce bı yastığım var odada as buradami yatiyon dağınık duruyor vs bı ton sinirimi bozdu gitti 🥺
Melek3 Fehime16 aptal diyeydin ne anlarsın sen gıcık oluyorm yani boyle diyene hayır ztn gücümuz olsa bizde biliyoruz yapmayı ama yok ben yapamıyorum geçen bir habersiz geldi çamaşır katlicam diye odaya koymuştum koştur koştur dolaba bastm ev supurmemistm habersiz olunca böyle dedm
Fehime16 4567 benim iyi canım kusmam filan olmadı ama baştan beri halsizlik tansiyonum düşüyor şekerim düşüyor onlar etkiliyordu benide
Fehime16 Lyll bulantı gidiyor ağrılar başlıyor canım evet bende öyleyim sanki yillarimi harcıyorum hamileligime gibi hissediyorum ama artık kaldıramıyorum zaman çabuk geçsin doğurmak istiyorum diye ağlamıyorum
Lyll Fehime16 bazen diyorum ki isyan mı ediyorum acaba pişman oluyorum ama ne yapabilirim ki durum bu🤷🏻♀️ İnşallah yavrularımızı hayırlısıyla kucağımıza alırız her şeye rağmen çook güzel bir duygu 😍🙏🏻
ecemsmom Fehime16 ben 26 dayım belim çıkıyor yerinden anlamadım kendimi 10 hafta sonra hayal edemiyorum 😂🤷♀️
Fehime16 Lyll ahahah evet kızım duyuyor üzülür filan oluyorum kafam karisiyo sonra hafif iyi olunca keyiflenince bizden iyisi olmuyor 🤣 tuaf işte duygular hormonlar karma karışık biseyler amin canım amin rabbim herkese sağlıkla nasip etsin inşallah 🤲🏻😍
MiniMiniKus Fehime16 26.haftamdayım Bi kaç hafta önce oturup “ ben artık eskisi gibi ev bile temizleyemiyorum hiçbir şey yapamıyorum ” diye ağladım ki öncesinde de “ ben bu cocuga karnımda bakamıyorum ” diye ağlamıştım 😄 Ara ara oluyor böyle şeyler
Gamzeparlak1 4567 seninki normal. Ben ilk üç ay uyku ve yorgunluk hissinden gözümü acamiyordum,sonra geçecek.
mcansu Fehime16 ben hala yemeğimi bile yapmadım mutfağı yatak odasını ortalığı falan topladım. Çamaşırlar vardı onları katladım. Nasipse bide üstten evi süpürüp yemek koyarsam benden iyisi yok. 😅 😅
Gamzeparlak1 Fehime16 28 haftalığım enerjik hissediyorum ha çok çabuk yoruluyorum ama direkt bitkin baslamiyorum güne.
Fehime16 Gamzeparlak1 bgun kalktığımda bitkindim ekmek aldım geldim öğlene kadar 2-3saat anca kendmi topladim canım
mcansu 4567 ortası rahat iyi geçiyor. 😅 4-5-6 aylar gayet güzel bir başta oluyor bide sonda. 😅 Ama sondaki daha bi başkaymış.
Fehime16 Semy evet canım baktığında senin acindanda kötü bir durum Allah yardımcımız olsun yapsan ayrı yapmasan ayrı bir dert 🤦
Fehime16 Melek3 kimileri halden anliyorda kimileri işte umurunda değil. Başına gelmediği için henüz anlayamazsin dedim bende geçtim. Evet bianda gelince de hicbisey yapamıyorsun kendini zor taşıyon zaten 🤷 Az kaldı ya bukadar dayandık atlaticaz inşallah 🤲🏻🤦🤣
mcansu Fehime16 valla mecbur kalkıp yaptım. 😅 Evi de süpürdüm hem bugünün hem yarının yemeği de hazır. Cidden hamilelik sürecinde elim hızlandı resmen bir an önce bitsin yatayım düşüncesinden. 😅 😅