Fehime16 ben de 29+4 üm canım aynen ben de çabuk yoruluyorum ama kendimi yormamaya çalışıyorum hemen yorulunca uzanıyorum bir iş yapıyorsam diğerini erteliyorum falan öyle idare ediyprum süpürme vs gibi ağır işleri sağolsun eşim yapıyor dinlen bolca canım ben de en büyük sorun çarpıntı oluyor sizde de var mı