Fehime16 Kizlaar 29+3deyim ve artık çok yorgunum kendimi daha fazla dayanamiyormus halim kalmamis gibi hissediyorum. Artık en ufak birşeyde yoruluyorum halim kalmiyo hiç birşey yapasim gelmiyor sizlerde boylemisiniz 🤦🥺
mcansu Fehime16 aynı haftada ve aynı durumdayız. Çok zorlanıyorum. Canım da yapmak istemiyor. Valla nolacak halimiz 😬
Semy Fehime16 29+5 im bende cok tez canlıyım. Malesef ev işlerini aksatamam takıntılıyım rahat edemiyorum illaki herşey yerli yerinde tertemiz olacak ama bunları yaparken artık bayılacak gibi oluyorum yapmayayım diyorum ama duramıyorum elimde değil. Cok sıkıntılı bir dönem
Melek3 Fehime16 aynı bende oyleym 32 haftalıgim ne canm kalkıp iş görmek istiyor ne başka bişi inanın mutfaktaki bulaşığı bile yemek hazırlamaya başlarken hallediyorum basım ağrıyor hiç bir şey yapasm yok ev süpürsem ne güzel olur ama lakin ne belimde ne kendimde o gücü görmüyorm bok götürüyor evi
Fehime16 mcansu napicaz böyle ya gerçekten bı yemek yapıyorum bitiyorum o gün başka birşey yapamıyorum ayaklarımin taban ağrısı desen ayrı birşey 🤦🤣
Gamzeparlak1 4567 seninki normal. Ben ilk üç ay uyku ve yorgunluk hissinden gözümü acamiyordum,sonra geçecek.
mcansu 4567 ortası rahat iyi geçiyor. 😅 4-5-6 aylar gayet güzel bir başta oluyor bide sonda. 😅 Ama sondaki daha bi başkaymış.
Fehime16 Melek3 benimde ayni ev aldı başını gidiyor yattigim yerden kalkasim gelmiyorum bütün gün yatayım yine yorgunum ev bel ağrısı cabası benim bide kalçalarıma kadar vuruyor ağrı ya 🥺
mcansu Fehime16 ben hala yemeğimi bile yapmadım mutfağı yatak odasını ortalığı falan topladım. Çamaşırlar vardı onları katladım. Nasipse bide üstten evi süpürüp yemek koyarsam benden iyisi yok. 😅 😅
Fehime16 4567 çok şükür bulantı problemim olmadı ama halsizlik hiçbir şey yapmama bel ağrısı kaburga ağrısı bel ağrısı baş ağrısı sıcaklar zaten bayiltiyor her yerden vuruyorlar🤣🤦
Melek3 Fehime16 oyy oyy vallaha çok zor evi pis diye bir hamile asla kinannamaz geçen bir oturma odami yaptm da feci bir bel ağrısından 2 gün kıvrandm ne yatabildm ne kalkabildm ayakta duramadm yapamıyorum
Esra1139 Fehime16 amin ee yardımcı olacaklar tabiki elimde olsa birazda ona taşıttırırdım son zamanlarımda😄
Fehime16 Melek3 evet sonrasın da 2-3gun çok zorluyor Tahmin ediyorum canım bende öyleyim çok iyi anlıyorum kinanmaz diyorsun da geçen arkadaş geldi yatıyorum sadce bı yastığım var odada as buradami yatiyon dağınık duruyor vs bı ton sinirimi bozdu gitti 🥺
Fehime16 4567 benim iyi canım kusmam filan olmadı ama baştan beri halsizlik tansiyonum düşüyor şekerim düşüyor onlar etkiliyordu benide
Lyll Fehime16 13 hafta olmasına rağmen bende öyleyim sanki yıllardır hamileymişim gibi hissediyorum sanki mide bulantılarım doğumdan sonra bile geçmeyecek gibi 😏
Fehime16 Lyll bulantı gidiyor ağrılar başlıyor canım evet bende öyleyim sanki yillarimi harcıyorum hamileligime gibi hissediyorum ama artık kaldıramıyorum zaman çabuk geçsin doğurmak istiyorum diye ağlamıyorum