Egeninannesi_16 21 yaşında ilk çocuğumu kucağıma aldım çok şükür
Hazır değildim ama çocugun olmaz bir sene deneyin çocuk tedavisine başlanır diyen doktor sayesinde korunmayı bırakmıştım ve bir ay sonra hamile olduğumu öğrenmiştim 😅 hayırlısı böyleymiş dedim gayette güzel yetistirdigimi düşünüyorum evladımı
Yaşla alakası yok herkes biseyler söyler siz istiyorsanız hazırsanız gerisini bosver in.. Annelik bambaşka bir duygu 🥰 evliliğin tadı tuzu çocukla çıkıyor bence 😅 şuan bizim gülen yüzümüz yani 3 yaşındaki meleğim 🤲🏻☺️