Egeninannesi_16 32 yaşındayım ilk gebeliğim kendimi anca hazır hissettim,öncesinde hayatımı istediğim gibi yaşayıp gezdim,yurt içi yurt dışı seyahat ettim falan filan.Benden 4 yaş küçük arkadaşımın 3 çocuğu var,o da öyle mutlu.Herkes kendi hayatına baksın siz de kimseyi umursamayın birisi bir şey diyecek olursa bana sen mi bakacaksın sanane diyip geçiyorum.Bu yaşa gelene kadar öğrendiğim en önemli şey boş ve sizin kararlarınıza saygı duymayan insanları yakınınızda tutmamak.Kaç tane post var burada yaşı benden çok daha genç güzel anneler evlatlarıyla mutlular Rabbim mutluluklarını arttırsın daim etsin🙏🏻.Neden yaşın küçük mü değil mi diye sorayım mutlu olması yeterli bence.Siz de öyle yapın kimseyi sallamayın,nasıl mutluysanız öyle yapın☺️