Evlendiğim gibi gebe kalabilseydim şuan 9 yaşında çocuğum olacaktı… Evlilik yaş ile değil sorumluluk, olgunluk, anlayış, sevgi, saygı, hoş görü ile oluyor çocuk da sorumluluk sahibi olmayı gerektiriyor.. Elalemin ağızı torba değil büzesin.. Saçma sapan konuşup dururlar anca…