15 gün çok az bir süre para için olduğunu düşünüyorum çünkü tüm tahlillerin sıralaması 4 haftada bire denk geliyor yani ayda 1 gitmeniz yeterli zaten ilk öğrendikten sonra 8.haftada gidip keseyi kalp atışını hepsini bir gördükten sonra 12.haftada ikili test için sonra detaylı usg şeker yüklemesi derken hepsi ayda 1 yapılıyor en son zamanlar 15 günde bire çağırır bunun için çok erken bence boşuna gitmeyin ☺️