Busrasahinnn
aminnn cümlemize ya benim enfeksiyonum vardı hem onun kontrol etti hemde bebek için ordan baktı bende korkuyorum yine alttan muayene eder diye bir yerde görmüştüm 12 haftalık olana kadar alttan muayene ediyormuş umarım 2 hafta sonra gittiğimde öyle olmaz