Busrasahinnn Merhabalar 9 haftalık hamileyim 2 gün sonra 10 haftalık oluyorum bugün kontrolüm vardı bebeğim o kadar belirginleşmişki kollarını bile hareket ettirdi ☺️sizlere sorum şu doktor her 15 güne bir çağırıyor beni tekrar 15 gün sonra çağırdı özelde para için mi böyle sık çağırılıyor yoksa olması gereken bumu biraz daha mı geç gitmeliyim? 8 ekime kaç haftalık oluyorum ben tam hesaplayamıyorum da
bebisininannesi54_ Busrasahinnn ben de 10 haftalık hamileyim ayda bir çağırıyor bende özele gidiyorum ama sık sık cagirmiyor
Mrv1007 Busrasahinnn özele gidiyorum ben de, ilk zamanlarda keseyi görelim, kalp atışını duyalım, testleri yaptıralım derken sık sık gittim. Şimdi 3 haftada bir çağırıyor doktorum, keşke 2 haftada bir çağırsa üç hafta geçmek bilmiyor meraktan çatlıyorum 🤣🤣🤣
Mucizecim Busrasahinnn 12. Haftada ikili tarama testi var muhtemelen ondan çağırmıştir o haftadan sonra ayda bir çağırabilir
Babymoomy @busrasahinnn# ilk aylar sık çağırıyorlar testler vs var ben basından beri özele gidiyorum suan 31haftalık oldum en son 1hafta önce gittim 4hafta sonra gel dedi yani 1ay sonra beni pek sık çağırmadı
dakpinar- Busrasahinnn 8 ekimde 12+2 oluyorsun tabi 12 hafta 2 gün muhtemelen ikili test için çağırdı , hatta cinsiyet bile öğrenebilirsiniz kızımı 12.haftada öğrendim ❤️
Busrasahinnn dakpinar- herhangi bir risk yok öyle birşey demedi herşey yolunda dedi hareketini bile bugün gördüm çok farklı duyguymuş:)Umarım bizde cinsiyeti bir an önce öğreniriz sağlıkla alın kucağınıza 🥰
bebisininannesi54_ Busrasahinnn valla nedeni biiyom bı defa tek 15 günde gittim o da şehir dışına çıkacaktım kontrol amaçlı ama zaten 15 günde bir gidince ilkinde ödeme alıyor ikinciyi almıyor bizde Side öyle mi bilmiyorum
Busrasahinnn bebisininannesi54_ malesef bizde alıyorşar 10 gün içinde gidilirse almıyorlar her hastanede değişiyor bu durum
bebisininannesi54_ Busrasahinnn aynn seninde şansına hep ödeme yapıyorsun ki bu dönemde biraz gerçekten madiyad olarak çok zor