Seyda1990 5. Gün embriyosuydu
ilk transferin 6. Günü kanda baktırdım 10 çıktı sonra 8. Gün 39 10. Gün 65 sonra 11. Gün esas doktor o gün istedi 96 çıktı dün 12. Gündü 169 çıktı buğün tekrar yaptırdım sonuç henüz çıkmadı bu arada bu kadar baktırmaya gerek yok ben 3. Değer 2 kat artmayınca panik oldum %60 artışta yeterli aslına bakarsanız ama o kadar 2 kata odaklandım ki,stres yaptım,umarım herşey yolunda gider ama bence doktorun dediği gün yaptırın stres dorukta oluyor böyle çünkü negatif görebilirdim,herkesin aynı olmaz vs…10. Günde basit bir idrar testinde bile gördüm pozitifi,dün kahve lekem geldi buğün yine geldi,yerleşme kanaması diye düşündük…transferim 8 eylülde oldu bu arada 🤗