Umutluanne1 valla evet baya fazla ilaç vardı ama sanırım yaş vs onlarda etkili🤷♀️Duphastonu ben hap olarak kullandım iğne proluton depottu.Ya iğneyi şöyle aktif kanama alanı kahverengi lekelenme olmadığı ya da ciddi bir rahimle veya düşükle ilgili birşey olmadımı çok vurmuyorlar.İnşallah senin herhangibirşey olmazsa vurmazlar belki🙏2 doktor evet tavsiye ederim gerçi kadın doğumcum benim yıllardır gittiğim doktorum olunca süreci o en başından takip etsin istedim.Bir de ilk 3 ay sadece tüp bebek doktoru ilgileniyor sonra geçiş yapmak istemedim ki en başından beri görsün olanı biteni diye.tüp bebek merkezleri aşırı yoğun dr a ulaşmak zaman alırken kendi dr una hemen ulaşabiliyorsun.Ama en büyük tavsiyem hiç korkma yani süreç gerçekten daha yoğun oluyor.Aman ağrı aman kanama vs vücut bambaşka bişeye hazırlanıyor.Forumda çok şey okuyup kafaya takıosun vs ama senin gebeliğin sana özel oluyor lütfen etkileme kendini.Bir de inşallah sürecin güzel ilerlerse ve maddi yönden sıkıntınız olmazsa ikili üçlü tarama dönemi nifty yaptır derim insanın kafası acayip rahat oluyor net bir sonuç elde ediyorsun