Seyda1990 Merhaba kizlar Çarşamba günü tranfer oldum 26.da test günüm çok heyecanlıyım erken test yapan oldu mu ? Erken test yaptıysanız kaçıncı günü test yaptınız ? Dua edin ne olur inşallah pozitif sonuç alırım
Mucizem_211 Seyda1990 benim 5gün embriyosu 10günde yaptım beta 206 çıkmıştı şükürler olsun rabbime şuan 10+4 hamileyim inşallah sizinde tutar isteyen herkese rabbim nasip etsin inşallah güzel haberlerinizi bekliyoruz
Cyber Seyda1990 inşallah dilediğin gibi pozitif olur sonuç🙏Benim dondurulmuş 5. Gün embriyosuydu 7. Gün erken gebelik testinde görmüştüm pozitifi ertesi gün kan verdiğimde de 60 küsür falanda sanırım kan sonucum☺️Ama bazen belli olmayabiliyor son güne kadar.Bir de bende ilk 6 hafta sıfır belirtiydi.Yani anlayabileceğim bir belirtimde olmamıştı transfer sonrası.
Seyda1990 Elbet-birgun-kavusacagiz benim daha 4. Gün idarar testi yaptım ama çıkmadı test günü bekliyorum dua edin
nurunhayali Gün dayanamayıp idrar testi yapmıştım biraz silik çıkmıştı ertesi gün tekrar denedim koyu renk çıkmıştı 😅
Elbet-birgun-kavusacagiz Seyda1990 cok erken suan hic test yapmayin. Pozitifse bile negatif cikabiliyoo…. insallah guzel sonuc alirsiniz
1911-sy Seyda1990 ben 5 gün yapmıştım ikiz olduğu için çok silik çıkmıştı şuan 33 haftadayım sabırsızlıkla gelmek istiyorlar her an gelebilirler inş rabbim sanada nasip etsin inş isteyen herkese nasip etsin
Ebrumali Seyda1990 bencede sakın idrar testi yada baska bir test yapma günü nu bekle inşallah hayırlısı ile sende sevinirsin cünkü bende test günüme iki gün kala idrar testi yapmıştım silik birşey görünmüyordu çok ağlayip üzülmüştüm test günü hastanede yapıldı beta ve sonuç pozitif di o yüzden kendini strese sokma sabırla bekle Rabbim cümle isteyenleri sevindirsinn inşallah
nurunhayali Seyda1990 amin canımm Allahım sanada hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin inşallah o mutluluğu isteyen herkes yaşasın hayırlısıyla Rabbim evlat isteyenlerin kucağını boş bırakmasın 🙏
Seyda1990 Elbet-birgun-kavusacagiz ay insalllah rabbim kimsenin umudunu kirmasin rabbim evlat isteyen herkese o güzel mutluluğu tatdirsin inşallah. 🥰
Seyda1990 Ceysii01 benim bugün 4. Gün bakalım inşallah gu,el sonuçlar alırım.. sağlıkla alın kucaginiza
Seyda1990 Mucizem_211 amin canım Allah razı olsun. Benim 3.gun embirosu Allah güzel kapılar açsın amin
Seyda1990 Cyber benim bel ağrım çok var oturup aglamisligim var bel.agrisindan dolayı bazen karnında batma var 2 gündür göğüs hassasiyeti oluştu çok heyecanlıyım ve korkularım var bu arada benim 3, gün embirosu inşallah tutunmustur mercimeğim