Nur2434 hiç yürüyüş yapmadım hamilelikte anca isim olursa çıkıyordum . Squat fln da fazla yapmadım plates fln merdiven inip çıkma hiçbirini yapmadım . Hurma yedim biraz son bir hafta . Dün sabahtan sancım vardı ama çok şiddetli değildi . Akşama kadar evde çektim hatta temizlik yaptım duş aldım . akşam acile gittim biraz daha evde çek istersen dedi . Eve gittim eşim sıcak su doldurdu küvete sağolsun yatmaya calisiyorum yatamıyorum o derece sancım var . Sabah beş gibi acile gittim doğumhaneye aldılar direk 4 cm olmuş açıklık