zeynepin_annesiiii rsm_0026 iyiyiz çok şükür emzirme konusjnda biraz sorun yaşıyorum mama fln verdim onu da hallettik mi artık rutin kontroller
Kubraozd KucukAnne538 Kilolu bebek daha kolay doğuyor diyorlar 😂kanala düşmesi daha kolay olurmuş zayıf daha zor düşermiş ne kadar doğru bilmiyorum ama öyle duymuştum 😂
zeynepin_annesiiii Kubraozd hiç bilmiyorum ama ben son ana kadar dört kilo bu bebek doğmaz beni sezeryana alın diye yalvardım gözümün yaşına bakmadılar valla
Annesininbitanesi1 zeynepin_annesiiii canım hayırlı uğurlu olsun maşallah normal doğumda da isteğe bağlı epidural oluyor mu dikiş esnasından acı hissetmemek için özellikle benim ilk olucak ondan çok korkuyorum
zeynepin_annesiiii Annesininbitanesi1 valla epidural oluyo mu bilmiyorum ama ağrı kesici çok istedim ağrını kesersek nasıl doğurcan dedi doktor haklı da 😂😂 o kadar çok uykum gelmişti ki normal doğum sanciniz varsa uyuyun dinlenin o an çok uyku geliyo gerçekten .
Kubraozd zeynepin_annesiiii ayy gözünüzaydın böyle pozitif doğum hikayelerine ihtiyacım var 🙈çok korkuyorum Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah.🙏
zeynepin_annesiiii KucukAnne538 sancım çok fazlaydı canım birde gerçekten Doktorlar çok iyiydi nasıl ikinmam gerektiğini anlattılar
Zeynep69 zeynepin_annesiiii kaç tane hurma yediniz acaba darısı bizim başımıza inşallah Allah anneli babalı büyütsün inşallah saglıklı huzurlu yaşları olsun
zeynepin_annesiiii Eg09- valla akşam on gibi iki parmakti sabaha karşı beste dört cm olmuş sancı geldikçe açıklığım ilerledi .
Deletedmom93428 zeynepin_annesiiii ya doğurdun muuu😊😊 ana olunca çok giremiyorum uygulamaya şimdi gördüm 😊 Allah analı babalı büyütsün inşallah canım benim ayağına taş gözüne yaş değmesn bebişin ♥️
zeynepin_annesiiii Deletedmom93428 doğurttular canım valla gözümün yaşına bakmadılar . En son sezeryan istiyorum diye agliyodum .