Aylinim09 zeynepin_annesiiii hayirli olsun anali babali buyusun .Masallah kilosuda baya varmis Allah guc kuvvet vermis sana.Ben normaldan korkuyorum doktorumda normale izin veemiyo sezeryan olcam
Belacivciv zeynepin_annesiiii Doğuramıyorum diyenler patır patır doğuruyor valla 😂 Hayırlı olsun, allah analı babalı büyütsün🌸
zeynepin_annesiiii Belacivciv evet valla sorma 😂😂 inanamadim gerçekten doğurabildim mi dedim doktorlara 🤗 doğurdun diyo 🥰 görmeniz lazımdı 😂
zeynepin_annesiiii seldaas kendi sancım canım son anda . Biraz suni verdiker doğum anında sancılarım ve açıklığım çok güzel ilerledi
zeynepin_annesiiii Esrakly yani canım dikiş atılırken aciyo . Ama doğuma dayandiktan sonra ona da dayanırsin yani . Belki fazla dikişin olmaz . Benim kilosu fazla olduğu için dikisim biraz fazla evet kendiliğinden düşüyomus dikişler .
Zehrayrr zeynepin_annesiiii ayy maşallah canımmm darısı başımıza inşallah tosun doğurmuşsun hiç suni aldın mı
zeynepin_annesiiii Zehrayrr son anda verdiler galiba çok az kendi sancılarım çok fazlaydı ayakta duramiyodum
zeynepin_annesiiii Neslisahh34 oldun canım. Herşeyde vardır bir hayır. Benim kendi sancılarım çok siddetlendi açıklık olmaz diye korkuyodumm oda çok hızlı ilerledi
Annesininbitanesi1 zeynepin_annesiiii canım hayırlı uğurlu olsun maşallah normal doğumda da isteğe bağlı epidural oluyor mu dikiş esnasından acı hissetmemek için özellikle benim ilk olucak ondan çok korkuyorum
ElifB08 zeynepin_annesiiii oyyy maşallaahhhh sağlıkla büyüsün.. Sizd katılıyorum bebişin aslında kilosu olması doğumu kolaylaştırıyormuş bile 🙏🏻
zeynepin_annesiiii [silindi] yani ben normal doğum istemiyordum sen düşün . Normal olsa bile sezeryana döner diyordum 😂 ama herşey güzel ilerlerse inan sezeryana dönmüyolar