Gzmm14 istanbullugelin34 21-23 Eylül de 2021 in en büyük indirimi olacakmış trendyolda. Belki küvet seti de indirime girer 😅
mutlugebeee istanbullugelin34 o kadar kolay katlatanılabilecek bir sey değil ya yok artık😂 ben bile zor katlıyorum eşime yaptırıyorum mümkün değil bence kendi kendine katlanması
baby_mama istanbullugelin34 ben aldım 3 aydır kullanıyorum, hatta yaza denk geldik günde 2 3 kez kullandığım oldu. Çok memnunum, sızdırma kendiliğinden katlanma hiçbir şikayetim olmadı.
Celcel67 istanbullugelin34 daha kullanmak nasip olmadı 2 ayımız var kavuşmak için 🥰 ama bi tanıdıgım kullandi herhangi bir sıkıntı yaşamadı
Zhrgndgd7 Ebusss1 valla bilmiyorum ya kendi beceriksizliğinden ya da mal sorunluydu, ben kullanmadım o yüzden etrafımda tek kullanan kişinin söylediklerini yazdım :)
sivlimglsh istanbullugelin34 e bebekten almıştım. Gayet güzel kullanışlı görünüyor. Set şekilde sanırım 200 TL civarındaydı.
Busraya istanbullugelin34 e bebekten daha bugün babyjemin sadece küvetine 230tl verdim. Hobbylife markası bime gelmişti kaçırmıştım sonra netten aldım kalitesini beğenmedim katlanma yerlerinde sıkıntı vardı iade ettim
Hilal-95 istanbullugelin34 bime geldi aldım🤣🤣 int felan çok pahalı aynısı şimdilil güzel bakalım daha nasip olmadı kullanmak🤗
Hilal-95 istanbullugelin34 belki gelir googldam bak istersen gecen kovası sadece 100 liraydı haftan varsa bekle bıda para verme günah çok pahalı😅
istanbullugelin34 Hilal-95 1 ay var daha ama belli olmaz herseyi hazir olsun istiyorum bakalim henüz almadim ama
baby_mama Hayal_et07 ben E-bebek’ten almıştım, her şeyi içindeydi. Ama E-bebek’te sadece file de satılıyor.
Nelmali istanbullugelin34 ben bimden almıştım set halinde yıkarken katlanması düşük bir ihtimal ayakları var destek olarak iki tarafta üstelik kapatmak için baya güç uygulamak gerekiyor evde yer kaplamıyor ama henüz kullanamadım 😁