istanbullugelin34 ben de bimden alanlardanim. :) 3.siradan girip mağazaya tek gelen ürünü aldım. (Önümdeki iki kişi tencere için gelmişti Allah’tan. Yavrumun kısmeti imiş demek ki) evim idare eder kiraciyim,yer tutmaması anlamında iyi oldu benim için. Bir daha getirirler mi bilmiyorum açıkçası. Ebebek ve trendyolda bakabilirsiniz indirim günleri oldukca