Hiraumut dakpinar- piyasanın canım. Ya ben kendime eşofman takımı aldım ama gecelik giyemem diye pijama da mı alim😁😁
Humeyrasmsk dakpinar- ben şuan 33 haftalığım 71 kiloyum 75 falan o arada doğuma gitsem diye düşündüm xl sipariş verdim aldığım sayfaya da sordum zaten benim karnım büyük degil 8. Aya göre çok küçük sadece kalcam var alti olursa üst hayli hayli olur
Hiraumut dakpinar- piyasa yazmışım ya😁 ya ben hiç sevmiyorum pijama dedim almaz bi kere tek giyecem yazık olur o yüzden eşofman takımı aldım ya acaba rahat olur mu?
mutlugebeee dakpinar- bende sezaryen olucam ama odaya uyuşuk gelicem sonda takılı olucak o yüzden ilk başta gecelik giyicem pijama altı giyilmez çünkü, sonrasında da damar yolundan dolayı zorluk olmasın diye kısa kollu alıcam ama uzun kolluda giyilebilir tabi🙏🏼
Ozlem1995 dakpinar- benim ekimde olacak ona rağmen pijama takımı aldım usurum diye tabi normal doğum düşündüğüm için
Chucky9 Guley_ normal doğum mu yaptınız acaba. Normal doğum planlıyoruz geceliğe gerek var mı ,sadece pijama almak istiyorum normal doğumda gidip gelip kontrol ediyorlar mı dikişleri
Guley_ Chucky9 yok sezeryan oldum canım ben ama normal doğum kontrol ediyorlarmış galiba benim de başta normaldi herşey 37.haftada suyum geldi
mcansu dakpinar- bende başta böyle almayı düşündüm sonra lohusa takımı almaya karar verdim. Bu normal pijama takımı emzirme olarak iş görür ama özellikle sezeryan dikiş vs olduğunda lohusa takımı daha mantıklı çünkü onun beli ayarlanabilir ve daha rahat oluyor.