Ozlem1995 dakpinar- benim ekimde olacak ona rağmen pijama takımı aldım usurum diye tabi normal doğum düşündüğüm için
Guley_ Chucky9 yok sezeryan oldum canım ben ama normal doğum kontrol ediyorlarmış galiba benim de başta normaldi herşey 37.haftada suyum geldi
Chucky9 Guley_ şimdi düşündüm de asıl normal al doğumda gecelik şart ben tam tersi fikir yürütmüşüm 😀 sezeryanda zaten pijamayı sıyırıp bakar ama normal al olursa gecelik iyi olur