polyanne Esraali postlarda sık görüyorum ismini artık doğurmuşsundur sanıyordum 😂 rahatı iyi galiba içeride 😄
Tulaytemurxx Esraali Kız ben seni dogurdun sanıyodumm 😂😂 ortalıkta gözükmeyincee 😂😂 https://resimyukle.io/r/YYnQJRBTsr Bizdende selamlar 🥰
Zehrayrr Esraali https://resimyukle.io/r/J8h3WZirDx bizde 40+1 olduk tık yok 🥴 ne zaman gelecek bu bebişler
aslanreis Esraali göbeğiniz maşallah hiç düşmemiş benim 35 haftalıkken falan düştü 37 haftalığız durası yok kanala girmiş
Esraali aslanreis tembel olacak abileri verilen tarihten 4 5 gün önce doğdu biri 37 haftada ama kızım bekletiyor bizi
Zehrayrr Esraali yaa bana çok yukarıda geliyor nasıl anlıyorsunuz 😂😂😂İnşallah bir avazda doğururuz gelir de sancılarımız
Zelihaa123 Yagmur00 Esraali karnin hayla cok yukarda dogurmassin sen daha normalde sonlara dogru asagiya iner
Melek3 Esraali yaa hani sivri olursa erkek derler ya 😂dogmicakmi zilli hanım😂duruşa göre 5 ay daha durucak gibi
aslanreis Esraali erkekler 9 ay 10 günü doldurur derler kızlar daha aceleci davranır erken gelir derler benim kızda 39u geciyodu sezaryenle dogdu oğlumda durmuyor bu ayın bebekleri bi yaramaz 😃
Melek3 Esraali ayy son dakika öyle bir şey rabbim korusun bana da diyorlar da oğlan olur diye bir ton kıyafet aldm herşey kız ayarlandı zor olur öyle bisi