Esraali [url=https://www.hizliresim.com/4fkzlsp][img]https://i.hizliresim.com/4fkzlsp.jpg[/img][/url]belki son göbek güncellememdir
Merveee34 Esraali kaç haftalık ? Cok yukarda göbeğin benim göbeğim bile çok çok asagıda 34 haftalık 🤣 baya sürer bence doğum
Melek3 Esraali kız bu nasıl 41 😂 karnın hiç aşağıya düşmemiş erkek mi bebeğin ? Maşallah gelmede gözü yok galiba
Zelihaa123 Yagmur00 Esraali karnin hayla cok yukarda dogurmassin sen daha normalde sonlara dogru asagiya iner
Merveee34 Esraali anam 41 haftalık hemide 🤣🤣🤣 valla canım ne kadar doğru bilmem ama hiç asagıya düşmemiş . En son doktor ne dedi .kanala falan girmiş mi bebek
Melek3 Esraali yaa hani sivri olursa erkek derler ya 😂dogmicakmi zilli hanım😂duruşa göre 5 ay daha durucak gibi
Esraali Merveee34 hiç bir yere girmemiş hala kaburgamda geziyor 😂cıldırdım en son 2 günümüz var belli olacak
Merveee34 Esraali haftan da baya olmuş canım riskler gelişebilir eğer normal doğum olmaz doktor direk sezaryene alır hazırlıklı git bence .hakkında hayırlısı olsun .sağlıcakla gelsin kuZucuk
Esraali Merveee34 bugun gittim 42 kadar normal dedi 2 gün sonra gel dediler hazırım ben artık yoruldum