Sblatc Benim doğumhaneyle, sancı odasıyla ebelerle işim yok. 😅Benim ikinci sezaryen olacak. Doktor önemli. Bir de kızımı bırakacak kimsem yok, kabul ederler mi bilmiyorum tek derdim bu. Doktor da umrumda değil.sezaryen olacağım zaten uyuyup uyanıcam, doktoru da seçmeyi geçtim umrumda değil. Kızıma izin verilse yeter. Hatta vermezseler benide ayağa kalkınca hemen bıraksınlar yeter ben eve de giderim hemen. 🤷🏻♀️ Ama randevu bulamıyorum. Ayaktan mı hasta alıyorlar? Odaları tek kişilikmiymiş?