A_S_K yine ben. 5. Aya kadar farabi ye gittim kontrole Meryem top a. Ultrasonda bana düzgün göstermiyo, bilgilendirme yapmıyo ve en son gittiğimde 14 haftalıktı ultrason görüntüsü vermedi istememe rağmen. Ben çıkmadan başka hasta alıyo. Farabi aşırı kalabalık fatih hastasi zaten doğumhaneyi kapatmış virüsten dolayı farabi ye gönderiyor. Doğumhaneye telefon sokmak yasak sancı odasında tek kalınıyo galiba. Kalabalık olduğu için fazla beklemeyip sezeryan yaptıklarını da duydum. Ebeleri pek ilgili değil sanırım. Fatih e kontrole bi kere gittim Neslihan yetkiner e. Giren bi kaç dk sürmeden çıkıyodu. O da ultrasonda göstermedi bana bi ultrason kağıdı verdi elime o an aceleden bakamadım ama sadece bebeğin kafa tası ölçümü vardı ne olduğu belli değil. Milleti azarlayan bi doktor sanırım bende nasibimi aldım🤪