Cglnrskmk Fatoh devlet hastanesinde doğum yaptım ben kızımı 2 yıl önce doğum için düşünürsen kesinlkkle öneririm. Hemşireler,odalar, yemekler her şey çok güzeldi. Yine orada şansımı bir deneyeyim. Ama randevu bulamıyorum bu ara. Önceden hiç randevu sıkıntım yoktu ya. Maalesef yok kimse, bırakamam. Benimle gelmek zorunda.