Busra2013 Bana hatta 10 haftada bir doktor erkek dedi.beklemedigim bir anda. Ondan sonra hiç cinsiyet için gitmedim ultrasona .en son ayrintilimi ne mi 20.haftanin içindeyken kız dedi sorunca.. 17haftada hastanede yattığımda orda ultrasom yapıldığında ben aslında poposunu gördüm.zaten cinsiyeti bile belli oluyordu ben kız gördüm. İşte en son 19.+4 haftada kesin olarak söyledi taramada