Sevgili Şubat anneleri nasılsınız ? Hadi durumlarımızı bildirelim ☺️ 28+4 olduk 🙏 hareketleri daha şiddetsiz ve sakinleşti ben burdayım diyor ama ❤️ pazartesi kontrole gidicem inşallah her şey yolundadır 🥰 80 gün kaldı gözüküyor ve doğum korkusu sarıyor 🙁