Ruzgarperisi biz de 18+0 olduk🧿 Cinsiyetimiz kız. Doğum Şubat 27 görünüyor nasipse🙏ama ben balık burcu olsun istemiyorum kendimden biliyorum çok duygusal oluyoruz. O yüzden kızlar da erken gelirmiş ya kova olsak ne iyi olur👌 en önemlisi sağlıkla gelmesi tabiki🙏