Bizimde 12 haftada erkek dedi sonra 16.haftda oğlan dedi gene artık değişrmi bilmiyorum ama kesin oğlunuz oluyor dedi rabbim isteyen herkese hayrlı sağlıklı evlatlar versin inşallah dertlerini görmeyelim bebeişlerimizin sağlıkla rabbim kucağımıza versin inşallah 🥰🙏