13+3′ten selamlar. Dün kontrole gittim. 6 gün önden gidiyor görünüyor bebiş. 8 cm ve 81 gram olmuş. 🥰 başını falan oynatıyordu ultrasonda çok tatlıydı. Çok kıpırdak bir şey olacak bu dedi doktorum. 😃 son birkaç gündür idrara çok sık çıkıyordum. Tahlil verdim galiba enfeksiyon kaynaklı imiş.😕onun için toz kullanacağım. Folik asiti bırakacağım artık, yerine Demir de içeren başka bir takviye verecekmiş. Cinsiyetini net göremedi dün. Kız gibi gibi ana kesin konuşmayayım, pipi de çıkabilir dedi. 😁