Bestfriendss44 bosyapmaa 12+4 bulati koku hasasiyetim cok fazlaaa 😔 yemek yapamiyorum mutfaga giremiyorum asiri kotu
incikinannesi AnnelikHayali benim 2 tane kaybım var canım 5-6 aylık o yüzden buna da önlem amaçlı serklaj uygulanacak. Çin takvimi denediniz mi ne çıktı onda? Benim iki bebeğim de doğru çıktı. Buna da erkek diyor bakalım tutacakmı🤭
AnnelikHayali incikinannesi inşallah zamanı gelince sağ salim kucağınıza almak nasip olsun. 🙏🏻 Çin takviminde kız diyor. İlk çocuğum erkekti, Çin takviminde kız diye görünüyordu. Onda tutmadı. Bakalım bunda tutacak mı. 😃
bosyapmaa Eylul2797_ yani mantıklı olarak 3 ay bir hafta bencede zaten 4 ay olsa çok rahat hissederz hareketlerini dimi google de anlamadım 4 ay diye çıkıyor
Suheylamum Bende 12+4 günlük hamileyim mart sonu gibi gözüküyor insaAllah doğum 4 yaşında bir kızım var okula gidiyor ben çalışıyorum falan derken yorgunluktan sanırım bel ağrılarım arttı ikinci gebelikten midir bilmiyorum göbeğim erkenden cikti🤭