minikcivciv- merhaba ben de 8+2 gebeyim benimde 5 m haftadan beri yoğun mide bulantım var ve doktor bana da prilam Dr verdi bende gece yatarken iki tane sabah da çok bulantım olursa 1 tane içiyorum aslında ben pek fayda göremiyorum midem bulaniyor fakat kusamiyorum zorlanıyorum ama doktor bir zararı olmadığını söyledi rahatlıkla kullanabileceğimi söyledi