minikcivciv- Merhabaa 8+3teyim 5.haftamdan beri çok bulantım var ve kusmamda oluyordu,çalışıyorum çok zorlanıyorum doktorum prilam dr verdi günde 2 tane kullanıyorum çok da iyi geldi ama yine de sonuçta ilaç zararı olur mu kullanıyor musunuz sizde
230820k minikcivciv- Canım zaten doktorlar bulantı için direkt o ilacı öneriyor bir zararı yok bende kullandım ama faydasını görmemiştim
mhtpmhtp minikcivciv- canım 18.haftamdayım hala kullanıyorum içmesem o günüm zehir. Doktorum bir zararı olmadığını söyledi doğuma kadar Bile kullananlar var. Yine de için rahat etmesi için doktoruna danışabilirsin
duyguu28 minikcivciv- bende hamileliğin başında kullandım hatta 3 kere yiyebilirsin demişti arada bi faydasını gördüm ama bişey olmadı çok şükür şuan 35 haftalığım korkma yani
mrvkrr 230820k ya naptınız lütfen bana da akıl verin kgayı yicem bulantıdan prilam gece 2 sabah 1 alıyorum hiç fayda yok sabah aksam aynı aşırı bulantı kusma napıcam ben bilmiyorum 7+5im😔😔
minikcivciv- Merveyetimoglu Merveyetimoglu KubraAydin Gmz_6334 Aysobaciniz Seldamm çok teşekkürler ben de şuan o olmasa yapamam gerçekten hatta bu ara 2 tane aldığım halde ara ara bulantım devam ediyor o zaman devam ediyorum kullanmaya bi de gittiğinde eczaneden alabilir miyim direk daha muayene sürem gelmeden biticek çünkü ilk kutum
Aysobaciniz minikcivciv- gebelikte kullanılıyor sadece gebeler için midede kalıyor kana karışmadığı için sıkıntı olmuyor ben daha ağırını kullandım 5. Aya kadar zoferi kullandım prilam daha hafif ona göre zararı yok yani
KubraAydin minikcivciv- bitkisel bir ilaç bi zararı yok canım merak etme öyle olsa doktor zaten vermez bende hamileliğimin başından beri kullanıyorum
Havvayy minikcivciv- bende 9+6 yım kilo vermeye başlamıştım artık doktor bu ilavı verdi gece yatmadan iki tabe alıyorum iyi geldi hamdolsun bence bişey yememenin bebeğe zararı daha fazla hem bu ilaçlar çok seyreltilmiş
minikcivciv- Havvayy evet hiçbişey yiyemez olmuştum bende canım çok kötü oluyo insan Allah yardımcımız olsun
Aysobaciniz minikcivciv- alabilirsin reçetesiz 70 tl sanırım ama aile hekimde yazabiliyor diye biliyorum
Gmz_6334 minikcivciv- evet canım alabiliyorsun ama doktor yazınca daha uyguna gelebilir tam bilmiyorum ama eczaneden sende reçetesiz alabilirsin
Beybisininannesi minikcivciv- beni çok rahatlatıyor ama sarhoş gibi oluyorum o da ayrı mesele Uyku yapıyor bende çok fena
minikcivciv- Beybisininannesi evet uyku yapıyor ilk gün sabah akşam içmiştim bütün gün uykudan öldüm geceden atınca sabaha biraz sersem kalkıyosun ama gece en azından güzel uyutuyo
NaileCryn minikcivciv- ben kullandım bebeğimde ve bende hiçbir sorun teşkil etmedi onun sayesinde mide bulantısız güzel bir hamilelik geçirdim 33+4üm şuan doktorunuza güvenin ☺️
Beybisininannesi minikcivciv- 😀 düşün ben gece bide 2tane içtim ertesi sabah anlayamadim ne olduğumu 😂
Ozlemmpapatyaa minikcivciv- bitkisel bi ilaç canım hiç bi zararı yok 8. Haftamdan beri kullanıyorum onu kullanmadığım gün zehir gibi geçiyor ben gece 2 tablet olarak içiyorum ve yatıyorum sabah kalktığım da çok dinç oluyorum ve hiç bi zararını görmedim daha aksine o olmadığında çok kötüyüm 😂 sen nasıl kullanıyorsun peki ? 🥰🐣
minikcivciv- Ozlemmpapatyaa bende yatmadan önce 2 tane içiyorum ilk gün eczacı sabah akşam kullan demişti öyle yaptım gün içinde çok sersemletti uyku yaptı ama gece aldığımda bana da çok iyi geldi🥰
Ozlemmpapatyaa minikcivciv- bebeğin çok yeni tatlım mide bulantıların suan normal ben hele hiç bişey yiyemiyordum sadece çubuk kraker şuan 13 haftalığım ve daha yeni yeni toparlıyorum kendimi ❤️🥺
minikcivciv- Ozlemmpapatyaa Allah o çubuk krakeri bulandan razı olsun😂 bana da çok iyi geliyor bi de yeşil elma
minikcivciv- Beybisininannesi oo gerçekten😄 zaten hormonların yaptığı uyku da ayrı heryerde uyuyabilir😄