Aysegul9371 minikcivciv- 21 deyim hâlâ kullanıyorum A grubu bir ilaçtır zarar vermez zararj olsa doktor yazmaz
230820k mrvkrr Ben 25. Haftadayım hala geçmiş değil bir çözüm bulamadım ama genelde leblebi falan yiyorum biraz daha tutuyor midemi
Melek1111 Günde 4 tane dedi bana doktor. Başta 2 tane gece yatarken içiyordum sonra 3 e çıkardım şimdi de mecburen 4 e çıktı ama hala kusuyorum ilaçla bile .Gece yatarken 2 tane içmek çok iyi geliyor sabah iyi uyanıyorsunuz en azından