angime SenaHifa allah analı babalı büyütsün, gözünüz aydın. Hikayenizi okuyunca iyi ki sezeryan kararı verdim dedim çünkü bu stresi, gidip gelmeleri, saatlerce çekilen bu sancıları kaldıramayacağımı bi kez daha anladım. Allah dağına göre kar veriyor
SenaHifa angime her doğumun zorluğu kolaylığı var bana göre de sezaryen çok zor. Sağlıkla kucağa almak asıl konu. Bana sorarsanız çok pozitif bi doğumdu doğumum kimseyi korkutmak için değil aksine ben bile yaptıysam herkes yapar demek için yazmıştım 😊
angime SenaHifa yoo yanlış anlaşıldım🥰 krsinlikle pozitif bir doğum olmuş. Ben psikolojik olarak sanırım hazır değilim, uzun sürmesi sadece gözümü korkuttu. Yoksa sizin gayet güzel bir doğumunuz olmuş. Darısı başımıza. Ben de doğum kısmını bir şekilde atlayıp sağlıkla kucağıma almak istiyorum bebeğimi
Dogalnaz SenaHifa teşekkür ederim benım kız ıkı oğlum var herkes bana kız erken gelıyor dıyor merakım ondan 😊
-ilk-gebelik SenaHifa benim doktorumda haftalardır bu bebek gelmez gelmez diyor kanal yolunda hiç ilerlemiyor oğlum . Sizin de sonradan girmiş kanala inşallah bizim de öyle olur ve sağlıkla gelir bebeğim 🤲
SenaHifa -ilk-gebelik herşey anlık oluyor olmaz diye birşey yok bence herşeyi bebekler belirliyor sizin içinize nasıl doğuyorsa öyle olur genelde 😊
Hayriyee67 SenaHifa bende şuan 37 haftalığım okurken ağladım desem inanır mısınız maşaAllah rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin yavrunuzu , yavrularımızı 🤲🏻❤️
SenaHifa Hayriyee67 ah demeyin ben de ağlarım 😢 amiiiin Rabbim sağlıkla kucaklarınıza almayı nasip etsin bahtı yolu açık olsun hepsinin 🤲🏻🥰
SenaHifa sumeyyearas Kocaeli medical park Ümit aydın doktorum hem hastaneden hem doktorumdan çok çok memnun kaldım