SenaHifa iki normal doğum yapan biri olarak ilk cocugumu suyum geldi sıfır açılmayla inanilmwz zor ve uzun bir süreçte normal doğum yaptım 11 yıl oldu hala içim titrer düşündükçe sonra oğlumu 2014 epidural normal doğum yaptım sabah dokuzda gittim 5 cm açılmam vardı her namazda öyle dua ederdim.Oglen 1 gibi doğum yaptım.Suan üçüncüye 9 haftalık gebeyim.Keseyi patlatmak hiç acımıyor demişsiniz oğlumu doğururken en çok acı duyduğum zaman o andı.Simdu üçüncü en çok keseyi patlatma anını düşünüyorum bence yok böyle bir acı