offlineanne SevdaSezer hahahaha indirim değil kız takip edip bulmak gerekiyo aldığım çoğu şey dolaptan gardropstan falan 😁😁
offlineanne Nzlozkn ha sıfır almışsın ha ikinci el işe yarayıp yaramadığı önemli bence. Dünya malı dünyada kalıyor sonuç olarak hiç farketmiyor o yüzden benim için sağlıkla kullansın bebişiniz🥰 Allah rası olsun çok teşekkür ederimmmm 💕💕💕💕💕
offlineanne Mery123 dolap uygulamasından alırsan eğer en büyük kargo ücreti 15.99, gümüş kapağıda Gardropstan aldım 10 tl de kargo ücreti verdim
ZZeynepP1903 Güle güle kullanın cok iyi gercekten. Orası güvenilir bi yer mi hiç kullanmadım ama sız dıyınce indirdim baya uygun seyler var besikler bile
offlineanne ZZeynepP1903 Öncelikle Allah iyiye denk getirsin ama genel olarak güvenilir zaten insan anlıyor güven vermeyen satıcıdan bişey almayın
balbocegimm offlineanne cok güzelmiş cnm güle güle kullan dolap uygulaması güvenilir mi cnm tc kimlik numarası istiyormu sizdende ödeme yaparken
offlineanne balbocegimm Allah razı olsunn ecet istiyor güvenlik amaçlı olurda satıcı kazık atarsa davacı davalı taraf otomatik belli olsun diye. Allah iyiye rast getirsin canım