offlineanne Elbet-birgun-kavusacagiz evimi görsen herşey ahşap biz ahşap delisiyiz 😁😁 utanmasam gidip sarılıcam beşiğe sen ne kadar ahşapsın öyleee diye 😁😁😁 teşekkür ederim yinede
offlineanne Memoomms ayrılabiliyomuş siz söyleyince farkettim 🥰 ikinci bebişime de bunu kullanırım inşallah 🥰
Papatya-Kokusu offlineanne Ben aldım aktif kullanamadım görüntü olarak çok hoş gelmişti oysaki 😂😂 kim aldıysada keşkem almasaydım diyordu pek kullanışlı değil ama inşaAllah siz memnun kalırsınız ❤️
offlineanne Papatya-Kokusu beş altı aylıkken odasını ayırmayı düşündüğüm için bu ilk etapta çok işimeyarayacak odasında daha büyük bi beşik olacak inşallah 😁
offlineanne [silindi] hahahah ayıpsın iyice değerlenir o zamana 😁😁 yatırım gibi düşünüyorum zaten 😁😁😁😁
offlineanne YuvarlanamayanPandaa aynen öyle bu ayarda bişeyi sıfır almaya kalksam 700 den aşağı bulamam şu dönemde… iyiki ikinci el siteler var
Dilekcnkn offlineanne Çok güzel valla güle güle kullansın bebiş bende araba almıştım üstelik garantisi hala devam ediyor 😂
Nzlozkn offlineanne bende letgodan sepet beşik almıştım her şeyi içinde 160tl sag olsun kızla arkadaş da olduk zaten kıyafetleri hariç her şeyini letgodan yaptım tabi param olsa dört dörtlük olsun isterdim de böyle de güzel hayırlı olsun size de 🤗
offlineanne Nzlozkn ha sıfır almışsın ha ikinci el işe yarayıp yaramadığı önemli bence. Dünya malı dünyada kalıyor sonuç olarak hiç farketmiyor o yüzden benim için sağlıkla kullansın bebişiniz🥰 Allah rası olsun çok teşekkür ederimmmm 💕💕💕💕💕
Mery123 offlineanne kargo ücreti nasıl oluyor böyle büyük ürünlerde ? Bir de 10₺ ye nasıl buldunuz en düşük gümüş kapak 80 ₺ ?
offlineanne Mery123 dolap uygulamasından alırsan eğer en büyük kargo ücreti 15.99, gümüş kapağıda Gardropstan aldım 10 tl de kargo ücreti verdim